תינוקת שלא ישנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ביתי בת 7 חודשים,ויש לה בעיית שינה ,היא נירדמת רק שאני נותנת לה יד או נימצאת בחדר היא קמה בלילה כמה פעמים ,בצהריים ובבוקר היא ישנה רק חצי שעה ,שהיא קמה היא תמיד קמה בבכי וישר מתיישבת לפעמים היא מתיישבת שהיא עדין עם עיניים סגורות , בבוקר היא קמה ב5 ולא מוכנה לחזור לישון מה עליי לעשות כי אני כבר מותשת תודה מראש
עלייך ללמדה להרדם בכוחות עצמה ללא מגע ובהמשך גם ללא נוכחות הורית. לגבי שנת היום - נשמע תקין. ישנם תינוקות שמתעוררים בוכים וזה לא מעיד על שינה לא מספקת או כל דבר אחר. במידה ולא תצליחי להקנות לבתך הרגלים של הרדמות עצמאית - כדאי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה