שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד בני היקר בן 9 חודשים יונק הרוב בני לצערי התרגל לישון איתי במיטת הורים מאז שעברתי דירה כשהוא היה בן 4 חודשים והיום אם אני שמה איתו במיטה הוא מתחיל לבכות הוא נרדם אך ורק עם הנקה כשאני מניקה אותו בשכיבה ומתעורר בלילה מספר פעמים ועם הנקה הוא חוזר לישון זה כנראה מעין מוצץ עבורו האם זה בסדר? אם לא מה לעשות? איך לעשות? האם זה מסוכן מדי או אפשרי? כי ניסיתי שיטת לילה טוב וזה לא הלך לי כי התיאאשתי מהבכי זה מאוד הכאיב לי אשמח שתחזירי לי תשובה בהקדם האפשרי תודה
לקריאה נוספת והעמקה
ראי תשובתי אלייך בפורום המקביל.