בכי היסטרי באמצע הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת שנה וחודש. זוהי הפעם השנייה שאו בתחילת הלילה או באמצע הלילה היא מתעוררת ובוכה בכי היסטרי עם צרחות, לא רוצה להיות במיטה, לא רוצה מוצץ, זורקת את הידיים. בסוף אני מרימה אותה וגם על הידיים היא לא רגועה. אני רק מתיישבת והיא שוב בוכה ואז אני עומדת. ישבתי איתה במשך שעה בסלון , לקח לה זמן להירגע מהבכי החזק. שתתה קצת מים ואז החזרתי אותה לישון , נרדמה ל-5 שעות. אין לה חום ובמשך היום היא לא בוכה כך. מה זה יכול להיות? מה לעשות?
לא ניתן לעשות אבחנה משני אירועים של בכי במהלך הלילה. אם ימשך ברציפות מספר ימים- יש בראש וראשונה לפנות לרופא הילדים. אם התופעה הזאת תחזור לאורך זמן - יש לפנות לרופא שינה.