שינה עם בכי לבת שנתיים וקצת
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שנתיים וחודשיים. היא נרדמת בלי בעיה אחרי ארוחת ערב-חלב-מקלחת. הבעיה היא שקורה הרבה שהיא מייללת וקוראת לנו, לא בטוחים אם היא ערה לגמרי או מתוך שינה, לפעמים אנחנו לא קמים אליה כלל ולפעמים (כשבוכה הרבה) קמים ונותנים לה מים/מוצץ. אם ממש לא נרגעת, חלב. אבל גם אם כמעט לא יוצא לנו לקום אליה, היא עדיין בוכה. זה קורה כמה פעמים בלילה וזה מתיש ביותר (במיוחד לאור העבודה שאחותה בת 7 חודשים גם קמה בלילה לאכול). מה יכולה להיות הסיבה ואיך עוזרים לה לישון טוב?
בכי מתוך שינה בעיקר במחצית הראשונה של הלילה אך גם במחצית השניה יכול להופיע כשילד ישן ובמקרים אלה אין מקום להתערבות כלשהי. אין מספיק פרטים בכדי לדעת אם זה המקרה שלכם או לא. נשמע שילדתכם יודעת להרדם עצמאית ולכן יתכן והבכי בכלל לא מתוך עירות. אם מתוך עירות - צריך לברר מדוע.