רמות Amh וערכים הורמנוליים
דיון מתוך פורום הפריה חוץ גופית ותרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ' פלדברג, בתי בת 20 חלתה בילדות. עברה טיפולים כימוטרפיים. בבדיקת Amh- שבוצעה לפני חודש 1.52 רמת ה-FSh 9.9. בשל גילה הצעיר, לא ברור לנו, האם בערכים אלו יש צורך בשלב זה בהקפאת ביציות? תודות מראש
לקריאה נוספת והעמקה
התשובות מעידות על רזרבה שחלתית גבולית. הייתי מאד מציע להקפיא ביציות בהקדם. אגב, הקפאת ביציות במקרים של רזרבה שחלתית נמוכה (כמו במקרה של בתך) נכנסה ןאחרונה לסל הביראות והיא ללא תשלום.