היריון ראשון שבוע 39
דיון מתוך פורום לידה טבעית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שוש, אני נמצאת בשבוע 39 + 1 להריוני הראשון, מרגישה התקשות בבטן כל כמה דק' אך ללא כאב חזק אלא כאב חולף כמו כאב מחזור עדין, לעיתים התקשות זו גורמת לי ללכת לשירותים ליציאות. במוניטור הראה כי יש צירים, אך הם לא סדירים. אשמח לדעת אם זה מנבא על תהליך התחלת לידה שיתחיל בקרוב (עד שבוע 40) או שזה לחילופין לא מצביע על כך. אשמח גם לדעת אם מומלץ לקיים יחסי מין בשלב זה כדי לזרז את הלידה..(יש לציין שבבדיקת פתיחה אחרונה שביצעו לי לפני כשבועיים נאמר שיש פתיחה של חצי אצבע בלבד).
אור שלום הסימנים שאת מתארת בהחלט יכולים להעיד על לידה שצפויה להתפתח בטווח הקרוב. רושם שמדובר בצירים ראשוניים שמכינים את הצוואר ויכולים להעלם במנוחה.אין מניעה מקיום יחסי מין אם זה נוח לך ואת לא מדממת ואין ירידת מים.במקרה של דימום או ירידת מים יש לפנות לחדר לידה. בהצלחה