כוויה בפנים אם רוקוטאן
דיון מתוך פורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הכוויה היתי לפני חמישה חודשים העור היתקלף לאחר 4 ימים עכשיו העור עדין אדום הכוויה לא נוצרה בגלל הרוקוטאן היא נוצרה שבוע לפני שהתחלתי לקחת תרוקוטאן עדין יש לי עור אדום מהכוויה לאחר חמישה חודשים הגיוני שהרוקטאן מאט את היתרפות העור? חשוב לציין שלפעמים יש לי קילוף עור איפה שהיתה הכוויה בגלל היובש של הרוקוטאן
לקריאה נוספת והעמקה
אינני רואה בתהליךהרפוי המתואר חריגה מהרגיל, יש להאזר בסבלנות תוך מוש מוקפד במסנני קרינה 50. על עור בהיר האדמומות נמשת יותר מאשר על עור כהה.