נוזל שמזכיר שפיכה במתן שתן

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

06/09/2019 | 04:15 | מאת: בן

שלום, בן 22, בריא בדר״כ. תרופות: בשנה וחצי האחרונות לוקח פרופסיה נגד התקרחות, ללא תופעות לוואי. בחודשים האחרונים אני לפעמים מרגיש כאב במתן שתן, ויחד איתו אני רואה יציאה של נוזל דמוי שפיכה בשתן. בהתחלה זאת הייתה כמות מאוד קטנה ולא ניכרת, ולא ייחסתי לה חשיבות. בשבועות האחרונים מאוד החמיר, עד מצב שביום האחרון, שהשתן היה ממש דומה לשפיכה, ובכמות מאוד ניכרת, ברמה של שינוי מרקם השתן כולו, ובצורה מאוד חריגה. יש לציין שזה בא והולך בימים, ויש ימים שזה ניכר רק בכמויות מאוד קטנות, ואפשר לפספס את זה בקלות. אבל כמו שאמרתי, ביום האחרון זאת הייתה כמו מאוד גדולה, שאולי אפילו התאפיינה ביותר מהנוזל הסמיך מהשתן עצמו. יש לציין שאני לא פעיל מינית מעולם. אני שם לב שהתופעה התחילה כשהפסקתי עם אוננות. לא חושב שמדובר בשפיכה אחורית, כי אני לא פעיל בכלל כרגע, וגם כשהייתי, לא הייתה בעיה של שפיכה בכלל מבחינת נפח. ייתכן גם שבזמן האחרון יש יותר קושי במתן שתן, ולפעמים ישנה גם יותר תכיפות, אבל אני לא בטוח בעניין. תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
06/09/2019 | 04:17 | מאת: בן

מעוניין להדגיש שאת ה פרופסיה אני נוטל כבר שנה וחצי, ללא תופעות לוואי כלל. חשבתי שאולי יש קשר בין הדברים, כי ידוע לי שיכולה להיות השפעה כלשהי לתרופה על הערמונית.

רצוי לבצע בדיקת שתן

24/09/2019 | 21:02 | מאת: בן

אתה חושד למשהו ספיציפי? לפני כמה חודשים כשהתחיל לכאוב, עשיתי בדיקה והרופא טען שאני פשוט מיובש (הוא עשה את הבדיקה המקומית עם סטיק לבדיקה של דלקת). אבל זה לא הגיוני, כי אני כן שותה הרבה. אגב, שמתי לב שהשתן יותר כהה מבדרך כלל (ולכן גם הרופא טען שאני מיובש).

מנהלי פורום אורולוגיה