ניתוח שרוול בזמן הריון

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

12/05/2014 | 08:33 | מאת: כרמית

שלום, ביצעתי ניתוח לפני כחודש 10/04/14 והייתי בהריון בשבוע השני ולא ידעתי. היום כחודש אחרי אני כבר בשבוע השביעי. אתמול הייתי בבי"ח איכילוב ועשיתי סדרת בדיקות בגלל חולשה כללית וחוסר תאבון. הניתוח ד"א עבר בהצלחה והשלתי 10 ק"ג ממשקלי במהלך החודש. ההריון לא היה מתוכנן אבל הוא בהחלט רצוי. הדילמה של בעלי ושלי היא קשה. האם להמשיך את ההריון? האם ההרדמה הכללית לא פגעה בהתפתחות? יש הרבה שאלות אבל אין לנו הרבה מידע. בביה"ח בדקו אותי מס' רופאים, ביניהם כירורג וגיניקולוג גם הרופא שניתח אותי ראה אותי וכולם אמרו שלפי הבנתם אין בעיה להמשיך בהריון. אנחנו בדילמה. נשמח לקבל עוד קצת מידע ועצה. תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

מבלי להכיר אותך לעומק רפואית ותזונתית עדכני!!! קשה לתת המלצה... יש תרופות הרדמה שקיבלת בניתוח... בהחלט דילמה קשה - כרופא מומחה בגסטרו, פנימית ותזונה העוקב אחרי משורוולים רבים - חייבים לקחת הרבה מאד דברים בחשבון

12/05/2014 | 23:45 | מאת: כרמית

מבחינת מדדים ובדיקות דם ושתן הכל מראה תקין. השלתי 10 ק"ג ותזונתית אני אוכלת ממש לפי התפריט המפורט שקיבלתי ביום הניתוח. אני נפגשת עם דיאטנית ונוטלת את כל התוספים שהומלצו. כיום אני אוכלת כמעט הכל למעט דברי בשר כבדים שקצת קשים בעיכול כמובן במינון הנכון לפי התפריט ולפי הזמנים המומלצים. אני לא רוצה להגיע למצב של אובדן עשתונות או תסכול. לכן אני מנסה לשאוב מידע ועצה מגורנים מנוסים נוספים. אני מודה לך על הפנייה חזרה ואשמח אם תוכל לייעץ לי איך להמשיך? תודה רבה.

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים