שלום דין

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

12/10/2010 | 21:47 | מאת: שלומית

אני מנסה להתרגל לקרוא לך דין.. אני כבר כמעט שבוע וחצי אחרי ואני מרגישה די טוב למעט סחרחורות ובחילות מדי פעם . ירדתי 5.5 ק"ג. קשה לי מאוד לשתות אני ממש מכריחה את עצמי וזה לא כ"כ עושה לי טוב האם זה הגיוני? יש טיפים? ועוד שאלה כל כמה זמן להישקל? מה הקצב הרצוי של הירידה ? תודה ולילה טוב!

הי שלומית! לגבי השתייה - כמובן רק מים (לא קרים ולא חמים מדי), אם לא טעים לך - תוסיפי צמח כמו נענע, לימונית וכו'. 6 כוסות מספק. לגבי השקילות - אני לא אוהב שקילות אובססיביות - זה אף פעם לא תורם - כי זה מביא עם הזמן לאכזבות. מה יקרה אם מתי שהוא, תעלי ב-100 גרם בהשוואה לשקילה מיום לפני. זה יהרוס לך את כל היום. צריך להרגיש את הגוף, איך את מרגישה יותר טוב, מידות, איך את נראית בראי - לא שקילות. אפשר פעם בחודש ומתייחסים לעקומה כללית, לא מה שקורה כל יום. אגב, זה עוד פעולת גמילה - קשה - אבל במקום. לגבי קצב ירידה - אין להשוות בין אדם לאדם - זה מאד אישי ותלוי בהמון פקטורים. לילה טוב דין

12/10/2010 | 23:42 | מאת: שלומית

לגבי השתיה- אני שותה מים אני מקווה שבמשך הזמן יהיה טוב יותר. לגבי השקילות זה כ"כ נכון רק אתמול בכיתי לבעלי שעליתי 200 גר' ... תודה שוב על התמיכה האינסופית... לילה טוב!! שלומית.

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים