חסימת מעיים תזונה חדשה

דיון מתוך פורום  שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים

29/01/2017 | 16:54 | מאת: אורי

אני כבר שנתיים לאחר ניתוח שרוול ואני רוצה להתחיל תזונה חדשה שמבוססת על פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים. ארוחה לדוגמא בתזונה הזאת יכולה להיות שייק מ3 בננות ו3 אפרסמונים (עם בקליפה) ו2 תמרים או צלחת שעועית. אני חצי שנה אחרי הניתוח לא נגעתי לא באפרסומנים לא בסברס ולא באבטיחים. ועכשיו אני מתחיל לאכול כמויות גדולות מהפירות האלה בוקר צהריים וערב. רציתי לדעת אם זה יכול לגרום לחסימת מעיים או איזשהו בעיות אחרות?

לקריאה נוספת והעמקה

ממליץ לך לגשת לדייטנית ולקבל תפריט אוכל... עצם העובדה שאתה מתכוון לשייקים ובלנדרים - זה מתכון לכשלון של הניתוח ותוכל להשמין ובגדול.... לכן גש לדייטנית ויהיה לך טוב.. בהצלחה..

31/01/2017 | 00:19 | מאת: אורי

תודה על התשובה. אני מתכוון לשייק על בסיס מים. הכוונה רק למים ופירות אני לא חושב שאני ישמין מזה אבל זה לא העניין. העניין החושב הוא שאני רוצה דעה שנייה ממך על מה שדייטנית אמרה לי. אני ינסח את השאלה שלי מחדש. האם שנתיים לאחר הניתוח יש עדיין הבדל בעיכול של דברים כמו למשל סיבים. אני שואל כי אני יודע שאפרסמון לדוגמא יכול ליצור גושים של סיבים במערכת העיכול וזה מוביל לחסימת מעי. לפני הניתוח הייתי אוכל 3-4 אפרסמונים ו3 סברסים בלי בעיה ובלי חששות. השאלה שלי אליך היא האם שנתיים אחרי הניתוח אני עדיין צריך לחשוש? תודה מראש על התשובה

מנהלי פורום שרוול קיבה וניתוחים בריאטריים