שונא את הילד הזה!!!!!!!!!!!!!!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים

08/05/2011 | 22:39 | מאת: אנונימי

היי אני בכיתה י' ויש ילד שאני ממש ממש ממש ממש שונא שנאת רצח!!!!!!!!!!!!! אמנם הוא לא איתי בכיתה אבל הוא היה איתי בחטיבה והפך את התקופה ההיא בשבילי לסיוט הכי גדול בחיי! הוא היה מציק לילדים בצורה מאוד ילדותית ומעצבנת. הוא היה מחביא לילדים את הציוד בכיתה, הורס להם את המחברות ויורד על כולם. היה לי חבר ממש טוב בחטיבה עד אמצע שנה שעברה. עד אמצע שנה שעברה היינו חברים מאוד טובים ועזרנו אחד לשני ומאוד נהננו ביחד. לפעמים הוא הציק לי אבל זה לא פגע בי והוא ידע גבולות. אבל לאט לאט הוא התחבר עם הילד הזה שאני פשוט מתעב. הילד הזה התחיל להסיט את חבר שלי נגדי ולהגיד לו שאני לא שווה כלום, שאני סתם הומו ומה הוא עושה איתי בכלל, וזה הגיע למצב שהוא וחבר שלי הציקו לי ביחד וזה ממש פגע בי. לא משנה כמה עזרתי לחבר שלי בלימודים ובהכל הילד הזה תמיד הצליח להסיט אותו נגדי וזה ממש הצליח לו ומסוף שנה יותר לא דיברנו בכלל. הילד הזה גם היה מצלם אותי במצבים מביכים בטיולים ובכיתה ומעלה לפייסבוק וגורם לכל העולם לצחוק עלי. הוא גם ידע שמאוד חשוב היה לי הסדר במחברות ובעבודות והיה מקשקש לי והורס לי הכל. פעם אחת הוא צייר לי בגדול על חוברת את הסמל של הנאצים וזה עבר כל גבול אז הבאתי לו מכה ממש חזקה ואז המורה כעסה עלי. אני נשבע שפשוט הייתי יכול לרצוח אותו ולעקור לו את האיברים! הוא גרם לי פשוט לטראומה שעד עכשיו לא עברה! אז הבעיה הגדולה היא שבכיתה שלי יש כמה ילדים שפחות או יותר התחברתי אליהם אבל הם חברי ילדות מאוד טובים (הרבה יותר משלי) של הילד הזה. עוד יומיים ערב יום העצמאות ואני רוצה ללכת איתם אבל זה בעיה כי גם הילד הזה יבוא ואני לא יכול להיות בקרבתו. גם שם הוא יהרוס לי ואז זה יתפתח לריב. אותו הדבר בל"ג בעומר. אני לא יודע עם מי לעשות כי ממש לא בא לי לעשות יחד עם הילד הזה. וזה גם ברור שבמקרה של ריב הילדים יהיו בעדו כי הם חברים מאוד טובים שלו. עדיף שאני בכלל לא יהיה לידו כי אני נשבע שאני לא אצטער אם אני ידחוף אותו לכביש או אדחוף אותו למדורה. אני מצטער על הדיבורים הגסים אבל אין דרך לתאר את השנאה שלי אליו. אבל אני ממש בדיכאון, אני לא מה לעשות, עם מי ללכת לבלות, ואם כן איך להימנע מעימותים איתו ולהעביר את זה בשלום? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה
09/05/2011 | 18:23 | מאת: ליאת מנדלבאום

שלום לך, מקווה שתשובתי (שהתעכבה קצת) לא מאוחרת מדי, ושבכל זאת תוכל לצאת הערב ולבלות עם בני כיתתך. אני מבינה את הזעם הנורא שלך, ואת הרצון לנקום את עלבונך (אהבתי את המטאפורה של הדחיפה למדורה...). אני רגועה ויודעת שלא תעשה זאת, גם על רקע בקשתך להימנע מעימות ולבלות יחד בשלום. אתה יודע, גם ילדים 'רעים' מתבגרים בסופו של דבר, ומבינים את הכללים החברתיים. לעימות (כמו לטנגו) צריך שניים, ואם תמשיך להתעקש על דרכי שלום, גם החבר שלך יבין לבסוף שאין לו ברירה. מקווה שחג העצמאות הזה יקבל משמעות מיוחדת עבורך, ושתצליח להשתחרר מרודנותם של משקעי העבר. צא ותבלה, תוך ניסיון להתקרב ולשמוח עם מי שטוב ונעים איתו, ולהתרחק מכל מה שמריח ממנו אלימות ועלבון. אשמח לשמוע דיווחים איך היה בהצלחה ליאת

10/05/2011 | 03:33 | מאת: אנונימי

אי אפשר ככה! הילדים האלה פשוט חיות! במקום לשבת באיזה מקום ולראות הופעה כל הזמן הסתובבנו כמו מפגרים בלי לעשות כלום. בגלל השעמום הילד הזה והחבר לשעבר שלי כל הזמן תכננו מה לעשות לי ואיך להרוס לי את הכיף. כל הזמן זרקו עלי דברים והעליבו אותי. וכל השאר במקום להתעלם צועקים "יואו מה עשה לך!" ודברים בסגנון שעוד יותר מרגיזים. אני לא יודע איך אני אוכל לעשות איתם ל"ג בעומר. מה לעשות שהגורל שלי בחר שאני דווקא אהיה עם חבורת הילדים המטופשת הזאת שכל הזמן מחפשת איך להציק והעיקר לא לראות את ההופעה כי לשבת "זה לא cool". יש לי עוד ידידה שאיתה אני יכול לעשות ל"ג בעומר אבל היא בטח תעשה עם החברות שלה ואני לא אהיה מתאים שם. בגדול אני בכלל מעדיף לא ללכת בכלל ועדיף לי אפילו להיות בבית בעונש ולנקות את כל הבית מאשר ללכת עם החבורה הזאת. עכשיו אני כולי דמעות ולא יכול לעכל את הסבל שעברתי. פשוט כל הזמן הייתי מול השעון וספרתי שניות כדי שזה ייגמר!

מנהל פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים