שלום ליאת

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים

07/12/2010 | 00:22 | מאת: אריק

ליאת שלום אני אריק ואני בן 17, לפני חודשיים נסעתי עם המשפחה שלי למלון ומישהי בגיל שלי התחילה לדבר איתי לא בקטע של להיות חברה שלי פשוט היא הייתה היא ובת דודה שלה והיה להם משעמם. התחלנו לדבר שם ובגלל שזה היה עם המשפחה שלי הייתי קצת יותר ביישן. כשהגעתי הביתה מהמלון התחלנו לדבר וממש התאהבתי בה ואז הצעתי לה אחרי כמה ימים שנצא והיא כל פעם אמרה לי שבוע הבא. היא בעצמה לא שונאת אותי אני מרגיש את זה בשיחות שלנו היא פשוט לא מרגישה מה שאני מרגיש ואז היא הבטיחה לי שניפגש בחנוכה ואז היא אמרה לי שזה לא מתאים לה והיא לא רוצה להיפגש איתי כי לא מתאים לה כי היא לא מרגישה אליי מה שאני מרגיש. זה פשוט הרס אותי אני כ"כ חיכיתי להיפגש איתה אני כ"כ אוהב אותה. אמרתי לה שלא תזכור אותי איך שהייתי במלון ביישן היא אמרה שאי אפשר לשנות רושם ראשוני.. ובקיצור עכשיו היא רוצה שנעשה הפסקה שלא נדבר בפייסבוק במשך כמה ימים..אני מרגיש שאני לא יכול לוותר עליה אני אוהב אותה מה אני יכול לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה
08/12/2010 | 01:54 | מאת: ליאת מנדלבאום

היי אריק, אחת מנפלאותיו של הצ'ט במחשב היא היכולת שלו לאפשר אשלייה של אינטימיות וקרבה גם מרחוק. כבר שמעתי על לא מעט סיפורי אהבה שהתלקחו דרך הפייסבוק או המסנג'ר, אך לא עמדו במבחן המציאות. אני חושבת שמה שאתה מתאר כ'אהבה', אינו אלא הידלקות חד צדדית, על סמך מפגש קצר ושטחי במלון, וכמה שיחות דרך המחשב. אהבות נכזבות של גיל 17 יכולות לצרוב בנו כאב עצום, אך הן חולפות כמעט באותה מהירות בה התעוררו. כרגע, אין לך הרבה מה לעשות, מלבד לכבד את בקשתה ולסגת. אחרי הכל, מגיעה לך אהבה אמיתית והדדית, וחברה שתדע להעריך את ההשקעה שלך ואת רגשותיך כלפיה. היה חזק, ונסה לחשוב על דרכים להכיר ולצאת עם בנות, שישכיחו ממך את העלבון והפגיעה שנפגעת. בהצלחה ליאת

08/12/2010 | 03:17 | מאת: אריק

שלום ליאת זה שוב אריק, הבעיה היא שאני מרגיש שאני לא מוכן לוותר עליה ושאני לא אפגוש עוד ילדה כמוה..היא רוצה לקחת הפסקה של כמה ימים אני לא יודע אם היא תחזור לדבר איתי אבל אני יודע שהיא אולי כן טיפה תתגעגע אליי..אני חושב שאולי עוד שבוע שבוע וחצי אני ישלח לה הודעה..אני יודע שהיא לא רוצה להיות ביחד אבל אני חייב איכשהו לנסות לקרב אותה אליי אני באמת אוהב אותה וחייב איכשהו לנסות שהיא תרגיש משו אליי..כדאי?

מנהל פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים