קרעים בלידה קודמת ולידה חוזרת
דיון מתוך פורום מיילדות והכנה ללידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם קרע דרגה 2 בלידה קודמת משפיע או אמור להשפיע על אופן היילוד בלידה וגינאלית חוזרת? האם המיילדת מתייחסת למהלך הלידה הקודמת בתיק הרפואי שלי? מהן ההמלצות למיילדת וליולדת על מנת למנוע הישנות קרע בפירנאום?
שלום רב, לקרע דרגה 2 אין השפעה על אופן היילוד, אם אין שיקולים נוספים כמובן, את יכולה ללדת בלידה ואגינלית. לעיתים ,עצם זה שיש צלקת, הרקמה פחות אלאסטית ונוטה להיקרע מהר יותר בלידה הבאה, אך אין זה אומר שום דבר. הקרעים בלידה , תלויים במספר גורמים ולא תמיד יש אפשרות לצפות או למנוע אותם מראש. את יכולה לעשות עיסוי פרינאום, אם את רוצה, למרות שיעילותו לא הוכחה בצורה חד משמעית, שיתוף פעולה שלך בלידה חיוני ביותר. שיהיה בהצלחה,לידה קלה אירה