העברה ממיון לאשפוז כתנאי לניתוח
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אמא שלי סובלת מכף רגל סוכרתית . היינו במיון לפני שלושה חודשים והוצע לאמי ניתוח , קטיעה של אחת האצבעות ברגל כהמשך תהליך רפואי במחלקה. אמא שלי סירבה לניתוח והעדיפה אלטרנטיבה יותר שמרנית . קבלנו תרופות ושחוררנו הביתה . הגענו למיון שוב לפני שבועיים לאחר ביקורת בכלי דם שאמר שאין לה זרימה וצריך לעשות צנתור. לאחר הבדיקות במיון , הרופא במיון רשם שיש לאשפז אותה להמשך בירור. הרופא באורטופדיה אמר לנו אם אתם רוצים לעולת למחלקה אתם חייבים לחתום על טופס ניתוח אם לא לכו הביתה. האם התנאי חוקי?