איך נכון לקחת את זה?
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקווה שאוכל לקבל מענה כאן כי כבר נואשתי. בעוד מס' ימים יש לי בדיקת MRI. מאחר ויש לי רגישות לחומר הניגוד (גדוליניום) קיבלתי לעשות הכנה ע"י לקיחת פרדניזון של כל כמה שעות לפני הבדיקה. אין סיכוי שאקח את הכדור הזה ולכן חיפשתי תחליף. לצערי אין לי עם מי להתייעץ אז ביקשתי מרשם לאריוס כי חשבתי שעדיף לנסות אנטי-היסטמין מאשר כלום (מדובר ברגישות של פריחה קלה מאד). אין לי ניסיון עם זה ואני לא יודעת איך נכון לקחת. הגיוני לקחת כדור אחד שעה לפני הבדיקה? אם הייתה לי רופאת משפחה שאוכל להתייעץ איתה אז הייתי עושה את זה, אבל אין. נותרתי להחליט בעצמי ולכן אשמח לבדוק מה דעתך? תודה
שלום, אריוס מבחינה פרמקוקינטית מגיע לשיא הריכוז שלו בדם לאחר 3 שעות מהנטילה. מעבר לנתון הזה שאת יכולה לפרש אותו בדרך שלך, אין לי מה להוסיף. כל טוב