בעניין בדיקת דם שנערכה שלשום
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר מחאג'נה אני עם מגוון מחלות רקע, בת 65, ועם תחושת חולי כבר זמן רב. שלשולים, בחילות, תשישות קשה, כאבים ועוד. חולה בסוכרת, פיברומיאלגיה, יתר לחץ דם, אסתמה, עם ריבוי התקפים, האשימוטו ועוד. ב 2017 היה לי סרטן שחלות שהתגלה בשלב ראשוני, והוסר ללא כימו. בבדיקת דם שלשום, נויטרופילים מעט גבוהים 6.4 כשהגבול הוא 6, ויחס נויטרופילים לימפוציטים 2.8. שואלת אם היחס הזה הוא כלי אבחוני, והאם הוא תקין. שאלה נוספת - האם יש להתייחס ל inr pt מעט נמוך? בדיקות הדם נערכו במיון. רופא המשפחה שלי בחופשה. תודה רבה.
תודה ד"ר מחאג'נה.