הרדמה במהלך שאיבת ביציות
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 38, בשאיבה הקודמת שעשיתי היה לי למחרת בבוקר כאבים ב2 הצדדים של הלסת, מתחת לאוזניים, בעיקר בסגירה ובפתיחה של הפה. שאלתי את הרופאה המרדימה האם התופעה יכולה להיות קשורה להרדמה, היא אמרה שכן שבמהלך ההרדמה ראו שהחמן יורד ואני כביכול מפסיקה לנשום אז היו צריכים להצמיד חזק את המסיכת חמצן לראות שמתייצב , רציתי לשאול ממה זה יכול לקרות והאם זה תופעה מסוכנת ?
היי, זו לא תופעה מסוכמת, חלק מהאנשים מושפעים יותר או פחות מאותו מינון של תרופות הרדמה, תופעת הלוואי העיקרית היא הפסקה או ירידה בתדירות הנשימה ולכן המרדים עוזר במספר דרכים.