הידבקות כתוצאה מזיהום בבית חולים
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב דוקטור. יש לי בשבוע הבא תבחין מימן בנשיפה בביה"ח איכילוב, ואף פעם לא חיבבתי בתי חולים במיוחד בגלל כמות הזיהומים שאני שומע שמדביקים חולים מאושפזים. קרובת משפחה שלי כמעט נפטרה בגלל חיידק שהיא נדבקה בו כתוצאה מזיהום. אני מודע לכך שהבדיקה לא מצריכה אישפוז, אבל ראיתי שתופעות הלוואי יכולות לצרוך שימוש בשירותים(שלשולים)ורציתי לדעת מה הסיכויים להידבק בזיהום כלשהו רק כתוצאה מכך ובכללי מהבדיקה הנ"ל? אני די חושש.