כאבים בחזה. האם האקג תקין?
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר מחאג'נה אני בת 63, עם מחלות רקע, ביניהן סכרת ויתר לחץ דם. באקו האחרון שנערך בינואר, אובחנה היפוקינזיה גבולית. הגעתי למיון לפני מס' ימים בשל כאבי חזה ותשישות מטורפת. חלק מהזמן היו לי התקפי שיעול. מבקשת לדעת האם יש מקום להתייחס להערות הממוחשבות ב חלק ימני אחורי. וכל הארה לגבי האקג. קישור לתרשימים https://imgbox.com/UAJE6Cuy תודה רבה.
שלום, לא רואים משהו חריג בתרשים, ייתכן שינויים קלים שאינם אקוטיים. במידה ועדיין יש כאבים מדי פעם יש לשקול מיפוי לב לאור הגיל ומחלות הרקע.
תודה רבה אכן ניתנה לי הפניה למיפוי לב. שוב תודה :)