האם זה דורש בדיקה מעבר
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר יומיים אני סובל מחום 38-40 אך התחושה הכללית עצמה היא טובה רק כאבי גרון, שום דבר חוץ מזה (אולי מעט כאב שרירים ברגליים) אך אני מתפקד כרגיל, האם זה אומר שאולי לא מדובר במחלת חורף/קורונה קלה אלא במשהו שדורש בדיקה (למשל ראיתי שמחלות סרטן עשויות לעלות חום) אני שואל את זה כי זה מוזר שבדרך כלל שיש מחלה ויראלית מרגישים לא טוב ואילו אני מרגיש כרגיל דעתך? או שאני סתם מגזים וייתכן וזה מחלה ויראלית פשוט בלי תסמינים כמעט
להמתין, גם מחלות וירליות יכולות להתבטא בחום ללא סימפטומים אחרים. יומיים של חום עם הרגשה טובה לא מצריכיםם שום בירור נוסף.