כאבים מתחת לחזה בצד ימין

דיון מתוך פורום  רפואה דחופה (מיון)

02/08/2019 | 21:44 | מאת: אלמונית

ד״ר שלום, בשבוע 22.נבריאה בד״כ. לשם התמונה המלאה והזהירות אציין כי, התחלתי לפני כ3 שבועות טיפול בלוסטרל בשל חרדות בהריון. לאחרונה מדי פעם חווה התקף של כאב מתחת לחזה בצד ימין (ממש קצת מתחת לשד ימין), לעיתים גם מרגיש כאילו מקרין לגב. היום הכאב היה ממש חד וכואב באפיזודות, כולל בשכיבה. עם זאת, בשכיבה ברגע שעברתי משכיבה על צד שמאל לשכיבה על הגב, הכאב עבר. אני חושבת שהכאב מחמיר עם עמידה בעיקר, האפיזודה הכואבת התרחשה בזמן הליכה בסופר. מתלבטת האם הכאב יכול להיות קשור להריון או לא ולמי כדאי לפנות ואילו בדיקות לעשות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, נשמע שמקור הכאב הוא שרירי ולא משהו משמעותי יותר. יש צורך בלגשת לרופא המשפחה לצורך בדיקה גופנית והתרשמות. שוב, לא נשמע שמדובר בפתולוגיה משמעותית.

10/08/2019 | 13:50 | מאת: אלמונית

ראשית, תודה רבה על תשובתך. שנית, הייתי אצל רופא משפחה שאמר שלדעתו גם הכאב הוא שרירי. אולם בימים האחרונים (לאחר שהייתי אצל הרופא) הכאב התחיל להופיע בעיקר בשינה. כאב לא בעוצמה גבוהה אך מציק ולפעמים אף הרגשה שהיכן שכואב גם שורף. גיליתי שאם נשכבת על הגב כשזה קורה הרבה פעמים זה עובר. האם לדעתך אילו סימנים של בעיה שרירית ותוך כמה זמן התופעה אמורה לעבור?

מנהל פורום רפואה דחופה (מיון)