בליעת כדוריות של חומר סופח לחות
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הביאו לי עוגה מיפן והיה בה שקית של חומר סופח לחות בצורת כדוריות שחורות. לצערי בלעתי בטעות את החומר שפזרתי על העוגה מתוך מחשבה שזה חלק מהעוגה. שאלתי האם אני צריך לפנות בדחיפות לבית חולים לטפול? תודה על תשובתך המהירה.
סליחה על המענה המאוחר. עקרונית, לא ברור בדיוק איזה חומר קיים שם, קרוב לוודאי שהחומר אינו טוקסי. בכל מקרה מומלץ לדעת שיש מרכז מידע ארצי ברעלים שניתן לפנות אליהם בכל שעות היממה בשאלות דומות במספר 04-7771900