קושי נשימה לאחר חום של 39+ שיעול
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. עד אתמול היה לי חום גבוהה 39 לא ירד מתחת ל-38 מיום שבת. כעת אין חום. אני משתעלת ומתקשה לנשום. רמת הסיטורציה שלי היא נעה בן 97-98 דופק 96 ואני עדיין מתקשה לנשום. מה זה יכול ליהיות? יכול ליהיות שלא קיים קוצר נשימה באמת ואני סתם מדמיינת את זה??
דבורה שלום, אתחיל מהשאלה בסוף, בהחלט ייתכן מצב של קושי בנשימה ואף נשמת ללא ירידה בסטורציה, בריאות יש רזרבה שנכנסת לפעולה במידת הצורך ושומרת על סטורציה עד גבול מסוים, באותו זמן הבן אדם כן מרגיש קוצר נשימה, קרוב לוודאי שאת לא מדמיינת. הייתי ממליץ לך לעבור צילום חזה ובדיקה גופנית של הרופא המטפל לצורך שלילת אפשרות של דלקת ראות שמצריכה טיפול אנטיביוטי. כל טוב