חור בריאה מיקרה ספונטאני
דיון מתוך פורום רפואה דחופה (מיון)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשנתיים עברתי ניתוח בעקבות חור בריאה(ספונטני).כרגע אני אני כשבועיים שוב כמעט את אותם כאבים שהיה לי לפני הניתוח.העניין זה שהכאבים באים והולכים.יצא לי לעשות צילום באחת מבין כל התקופה הזאת העניין זה שכשעשיתי תצילום לא ראו כלום כי הגעתי בזמן שכאביי עברו.האם יש צורך בשוב הפנייה למיון או לחכות לכאבים של ממש ואז לפנות
ראובן שלום, בן כמה אתה? בעיקרון אם יש חזה אויר חדש צילום אמור לגלות אותו גם במידה ואתה לא כאוב באותו זמן, מצד שני אם זה חזה אויר לא קטן הכאב אמור להיות ממושך ולא בהפוגות. ניתן לחזור על הצילום לצורך וידוא ומעקב. במידה וללא חזה אויר יש לחשוב על סיבות אחרות לכאבים בחזה שאתה מרגיש.