ויטמינים

דיון מתוך פורום  כולסטרול ותוספי תזונה

03/09/2012 | 09:42 | מאת: eran

שאלה: אינני צורך דגים כלל. האם כדאי לי לקחת אומגה 3 בטבליות? ועוד שאלה. מה עם ערכי ה DHA וה EPA המומלצים והיחס ביניהם?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב כמה מילים על יתרונות אומגה 3: 1)שמירה על בריאות הלב וכלי הדם. 2)הפחתת רמות גבוהות של כולסטרול וטריגליצרידים. 3)טיפול במצבי דלקת ומניעת התהוותם. 4)טיפול בדיכאון, בשינויים במצב הרוח ובחרדה. 5)הקלה בתסמונת קדם-וסתית וכאבי מחזור. 6)שמירה על בריאות העור ומניעת בעיות עור. 7)טיפול בהפרעות קשב והיפראקטיביות. 8)מניעת תאי סרטן. 9)הגברת רגישות התאים לאינסולין ועוד... אני בהחלט ממליצה לקחת אומגה 3 במיוחד לך כיוון שאתה לא מקבל את הכמות הדרושה מהמזון. הכמות המומלצת לאדם בריא היא כגרם 1 של אומגה 3 ליום. ממליצה על אומגה 950 של סולגאר 1 ביום עם או אחרי המזון. במידה ויש לך שומנים גבוהים בדם הכמות המומלצת היא 2-4 גרם ביום, אומגה 950 2-4 ביום. היחסים בין הEPA- ל- DHA אמורים להיות כ 100 גרם לטובת ה - EPA כך היחסים מצויים בטבע ולכן זה הכי נכון לגוף שלנו. מבחינת הכמות והריכוז:ככל שהמוצר יותר מרוכז כך תצטרך ליטול פחות כמוסות ביום . בברכה קריסטינה יעקובלב נטורופתית