יחסי עו"ד / לקוח

דיון מתוך פורום  רשלנות רפואית

08/09/2012 | 22:53 | מאת: ספיר

עוה"ד יקירביץ / ד"ר רובינשטיין שלום רב. אנסה לתאר בקצרה. אשמח אם תייעצו לי בנדון. מטופלת כ-10 שנים אצל משרד עו"ד.מעבר לעו"ד המנהל המטפל טופלתי ע"י עו"ד בכיר שכיר במשרדו. אומנם היחס האנושי להם זכיתי הן מעו"ד המנהל את התיק והן מעו"ד הבכיר השכיר במשרדו היו מעולים. אך כאמור תיק זה לא התקדם כלל. בחלוף השנתיים האחורונות מונה עו"ד שכיר אחר לטפל בתיק במהלך שנתיים אלו התיק התקדם, המענה לשאלותיי היו מהירות ולא נמרחו בזמן( עקב עבודה מרובה של העו"ד הבכיר השכיר)ותיק זה קודם פלאים. לפני כחודשיים נאמר לי תיקך שוב הועבר לעו"ד הבכיר. מתוך הלם ראשוני ואכזבה, לא הבעתי דעתי באותו הרגע. ישנה אמירה, הנאמרת בד"כ באודישנים לזמרים הבאים להיבחן :"צר לנו, לא התקבלת! זה לא אתה - זה אנחנו". כך בדיוק אני מרגיש עם העו"ד הבכיר- זה לא עובד- " זה לא אתה זה אני." וכן , להקדמה זו יש גם סוף . ולשאלתי : האם ניתן להתערב בהחלטות פנימיות של עו"ד שמנהל את משרדו כראות עיניו? כדוגמאת זו? האם ניתן לבקש שהעו"ד שטיפל, וקידם תיק זה, ימשיך לעשות כך? סליחה על החפירה, ועם זאת אודה לתשובתכם הכנה! בברכה, ספיר

לקריאה נוספת והעמקה
09/09/2012 | 09:47 | מאת: עו"ד שמואל יקירביץ

ספיר שלום רב, במסגרת פורום זה אנו עונים על שאלות בענייני רשלנות רפואית. מומלץ לפנות לפורומים העוסקים ביחסי עו"ד-לקוח. בברכה, שמואל יקירביץ, עו"ד

מנהל פורום רשלנות רפואית