בקשר לבדיקת הקפסולה

דיון מתוך פורום  גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה

28/03/2016 | 20:35 | מאת: חייל

שלום , אני חייל שעובר בירור למחלת קרוהן , עשיתי בדיקת קפסולה אנדוסקופית והתשובות הגיעו לפניי שבוע בערך .. יש לי שאלה קצת שונה אבל אני בטוח שרופא מהתחום יכול לענות לי. אז ככה .. דף התשובות שקיבלתי מהבית חולים אבד לי . לאחר שקיבלתי את תשובות הבדיקה הם אמרו לי שאני צריך להגיע לרופא גסטרולוג צבאי כדיי שיתן הבחנה על התוצאות ומשם להמשך הטיפול. התור שלי לרופא גסטרו צבאי יתקיים בשבוע הבא והשאלה שלי היא - האם יש לו את האפשרות לראות את התשובות דרך המחשב שלו ? (הבנתי שכיוון שהרופאים עובדים כמובן עם מחשבים של הצבא אז אין להם גישה למחשבים של הבתיי החולים) אם אין לו את האפשרות הזו , האם זה בסדר שאני אדפיס את הדף של התשובות (שלחו לי במייל) ואגיש לו ? האם הוא יקבל דף שאני הדפסתי ולא יעשה לי בעיות על זה ? (הדף עם חותמת דיגיטלית של הרופא המפענח של הבדיקה). ויש לי שאלה נוספת באופן כללי לגביי כל עניין החיסיון הרפואי (בתור חייל) האם עוד מישהו רשאי לראות הבדיקה שלי ללא האישור שלי מלבד הרופא שבדק אותה כמובן ? (מבחינת הצבא , סגל פיקוד , רופאים כללים , ורופא גסטרו שמטפל בי בצבא לדוגמה) הייתי מאוד רוצה לשמור על הפרטיות שלי בעניין הזה ולכן אני שואל את השאלה .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב. לדעתי לא תהיה לרופא הצבאי אפשרות לראות את התשובה לבדיקה ישירות מהמחשב. הוא יצטרך את ההדפסה שלך - לא אמורה להיות עם זה בעיה. אם הרופא הצבאי שלח אותך לבדיקה הוא אמור לקבל את התשובה חזרה, לא נראה לי שתוכל להגיד שאתה מבקש חסיון רפואי ולשמור בסוד את התוצאות בזמן שאתה חייל בצה"ל.

29/03/2016 | 09:56 | מאת: חייל

שהתכוונת שהוא אמור לקבל את התשובה חזרה , התכוונת שהוא אמור לקבל אותה מימני חזרה או שהבית חולים כבר ישלח לו את התשובה ? כי לפי מה שאני הבנתי מהבית חולים הם אמרו שאני היחיד שמקבל את התשובה , אבל עדיין אני לא יודע אם ללכת אליו ככה בידיים ריקות ולקוות שבוא קיבל או להדפיס וללכת אליו כבר בלי לקחת סיכון ?..

מנהלי פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה