שאלה.
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, שאלה קצת לא נעימה, אבל אם לא כאן.. אז איכן.. תודה מראש לעונה. בן 38. ברצוני לשאול מה הסיבות העיקריות לריבוי גזים המלווים בריח חזק באופן תמידי כולל בעת עשיית צרכים., (בנוסף לקיבה רכה, על סף השילשול לעתים) מיזה תקופה., וכל זאת ללא כל שינוי בהרגלי צריכה. חשוב לציין גם לאחר בדיקות דם מקיפות +תרבית (חיידקים) צליאק ועוד, אשר נמצאו תקינים. תודה רבה.
שלום רב, מספר סיבות אפשריות, כמו דיאטה, מחלה אאורגנית כמו צליאק או אי סבילות לסוכר חלב או סוכר פירות. לפעמים יש קשר עם החיידקים בפלורה הטבעית של המעי. אפשר לנסות פרוביוטיקה לאחר שלילת הסיבות שציינתי.