טעם מר בפה ורפלוקס
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 30 וסובל מזה שנתיים מרפלוקס רק כשאני שוכב במיטה ובמיוחד לאחר אכילה. לאחרונה אני מתחיל להרגיש טעם מר בפה בכל בוקר שאני קם או לאחר שכיבה. לפני כחודשיים ביצעתי בדיקת אנדוסקופיה שיצאה תקינה. מה ניתן לעשות בנדון? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
ישנן מספר אפשרויות, ביניהן אכילה בכמויות קטנות והימנעות משכיבה מייד לאחר הארוחה. ניתן לנסות טיפול תרופתי. בכל מקרה יש לפנות לרופא המשפחה / ייעוץ גסטרו מסודר. התשובות בפורום אינן מהוות חוות דעת רפואית או תחליף להתייעצות עם רופא / בדיקה רפואית מסודרת