שאלה דחופה לגבי בטא שלא יורדת
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אחרי החזרת 4 עוברים טריים בטיפול IVF. לפני שבוע החליט הרופא בגלל עלייה איטית ולא תקינה של הבטא, שההריון אינו תקין. הפסקתי תמיכה. הבטא היתה לפני שבוע 451. קיבלתי מחזור לפני 4 ימים. היה יחסית קצר. היום שבוע לאחר מכן בטא 461 E2 קטן מ76.5 P קטן מ1.2 למה הבטא לא יורדת? אני מאוד לחוצה, בבקשה תשובתך
ייתכן שמדובר בהריון כימי ונותרו מספר תאים שמפרישים את הבטא. עם זאת יש צורך במעקב כי יש לשלול גם את האפשרות של הריון חוץ רחמי.
מה עושים אם נשארו כמה תאים שממשיכים להפריש את הבטא? בשבוע ללא התמיכה היא עלתה מ450 ל461 האם זה יתחיל לרדת לבד או צריך התערבות? ומה עושים אם זה חוץ רחמי ואיך אפשר לראות בבטא כה נמוכה?