אוגר מספרי טלפון והודעות SMS מהעבר

דיון מתוך פורום  זוגיות, פרידה וילדים

10/03/2015 | 10:07 | מאת: ריקי

היי, יש לי בעיה שאני לא יודעת איך לפתור לבעלי (נשואים חודשיים) יש מספרי טלפון של בחורות שיצא איתן לדייטים לפני שהכיר אותי ,בנוסף, יש לו הודעות SMS שכתב להן וכרטיס וואטסאפ פתוח של בחורה שכנראה יצא איתה לפניי (אין שם התכתבות כי כנראה מחר הכל) אבל ניתן לראות שם את תמונה הפרופיל שלה. גיליתי את זה כל זה בעת חיטוט בטלפון שלו לפני מספר ימים (כעסתי על עצמי שעשיתי את זה אבל הרגשתי שאני חייבת מתוך סקרנות) אני לא כ"כ מבינה למה הוא צריך לשמור מספרי טלפון של בחורות שיצא איתן, למה הוא צריך לשמור התכתבויות ולמה הכרטיס של הבחורה הזו פתוח לו בוואטסאפ (דרך אגב, בחודשים הראשונים של הקשר שלנו הכרטיס הזה גם היה שם, עכשיו כשאנחנו נשואים וביחד כבר למעלה משנה וחצי זה עדיין שם) לא עשיתי מזה עניין בפעם הראשונה שראיתי את זה כי הקשר היה טרי (בסה"כ 3 חודשים) והנחתי שזה שטויות. היום אחרי שאנחנו נשואים זה מציק לי שזה עדיין שם כי אין סיבה אני לא יכולה להגיד לו על זה כלום וזה מטריד אותי מאוד לפני כשבוע חל בינינו ויכוח על אמון (בעקבות נושא אחר שעלה), הויכוח הזה הפך לשיחה שדיי הרגיעה אותי אך עדיין לא יכולתי להעלות בפניו את כל נושא החיטוט בנייד אני סומכת על בעלי ויודעת שהוא נאמן, מחוייב ולעולם לא יפגע בי. יחד עם זאת אני לא מבינה למה שמישהו ישמור מספרי טלפון והתכתבויות עם אחרות לפני שהוא הכיר אותי ולמה לא דאג למחוק ברגע שהפכנו להיות רציניים והתחתנו אשמח מאוד לעיצה מה לעשות האם להניח לזה ולשכוח מזה או להעלות את זה בעקיפין ואם כן, כיצד? תודה רבה !

10/03/2015 | 11:10 | מאת: אילנה ארד לוין

ריקי היקרה, מבחינה עניינית נדמה שאין שום סיבה שבעלך ישמור על טלפונים של אקסיות (או דייטים לשעבר) שלו, מכל תקופה שהיא. העלאת נושא זה תחייב אותך להתוודות על חדירה לפרטיותו וחיטוט בנייד. אמון מלא בין בני זוג אמור להכיל גם וידויים מסוג זה על התנהגויות שלא כל כך אהוב עלינו לעשותן. אם אמון אז עד הסוף - כולל וידויים אישיים. קיימת אפשרות, שכמו אנשים רבים, בעלך משאיר מספרי טלפון ולא מוחק אותם. יש הרבה אנשים שהנייד שלהם מכיל מספרים של אנשים שכבר מזמן אין להם קשר איתם או אפילו שכחו מי הם. מתוך עצלות וחוסר אכפתיות פשוט לא מוחקים שמות של אנשים מהנייד. הדבר אמור גם לגבי הוואטסאפ, בו אף אחד לא טורח להיכנס ולמחוק. עליך לקבל החלטה, האם את מאמינה לו שמתוך חוסר אכפתיות לא מחק את השמות, או האם את חושבת שהוא יהיה מסוגל להכיל את הוידוי שלך אודות אי האמון המסוים שהיה לך כלפיו אשר הביא לחיטוט בפרטיותו. אגב, האמת היא שהרבה מאוד בני זוג מחטטים אחד לשני בנייד, ומי שבאמת לא רוצה לחשוף מידע יודע לסגור אותו בססמאות או למחוק מידע רלוונטי. קשה לי לייעץ לך איזו החלטה לקבל - פעלי לפי האינטואיציה שלך. כל טוב ובהצלחה, אילנה

23/03/2015 | 20:34 | מאת: אחת

מצטרפת למילותיה של אילנה הרבה אנשים מחזיקים מספרי טלפונים של אחרים ולא מוחקים... אפילו של בני אותו המין... למה? ככה. אפילו הטלפון שלי מופיע אצל כמה אנשים שהיו חבריי לספסל הלימודים בלבד!!! ואחרי שנותק הקשר כשהתקשרתי אחרי שנה אפילו למישהי הייתה לה שיחה מזוהה וכנ"ל לגבי בחור מסויים. האם את מוחקת כל טלפון של אדם/אישה שאינך איתו בקשר יותר מאנשי הקשר? את מציינת שזה היה שם עוד לפני שהכיר אותך... ממה את חוששת הרי הוא בחר בך ואפילו התחתן איתך. למה למשל לא חשדת כשהיית רק חברה שלושאולי מדבר עם אחרות או יוצא איתן? אני לא חושבת שהוא בוגד בך או פלרטטן בכלל. וכנראה שיש לך בעיה של חוסר ביטחון. אם לא תעדי על עצמך יהיו לך הרבה בעיות בחיי הנישואין וחבל.

מנהל פורום זוגיות, פרידה וילדים