נשוי מאוהב באחרת נואשות

דיון מתוך פורום  זוגיות, פרידה וילדים

14/12/2017 | 15:15 | מאת: ע.ג

היי אני נשוי 6 שנים למישהי יש נו שתי בנות מדהימות אחת בת 5 והשניה בת 4 במהלך שנות הנישואים היו עליות וירידות לכאן או לכאן, לפני כ 6 שנים בערך הכרתי מישהי שהיא גרה לידנו, הכרנו במסגרת אירוע של הישוב שלנו, היא ושאר בני המשפחה שלה היו גם וגם אישתי - עוד לפני שהתחתנו. מפה לשם כבר אז הרגשתי שאני מתאהב בבחורה- אבל לצערי לא יכולתי לדבר איתה על זה כי היא הייתה עם בן זוג. לפני 9 חודשים היא נפרדה מבן הזוג שלה . היא ניסתה לדבר איתי ווסוג של להתחיל איתי בקטע חברי, אז לא הבחנתי בכך כי הייתי בתקופת עומס, יש לציין שאני בקשר עם אמא שלה (לא קשר רומנטי כן? וגם עם אחיותיה שהן מידי פעם אומרות שלום שלום) אני פשוט מאוהב בבחורה הזאת ומאוד רוצה שגם היא תדע מזה. מאוד רוצה שאמא שלה תדע מזה - היא גם יודעת מי אני. מצד שני אני לא בן אדם שילך ויבגוד. אני נמצא בבעיה רצינית. אני חי כיום עם ילדות שאני מאוד אוהב כי הן הבנות שלי בשר מבשרי - אין לי את התשוקה וחיי האהבה עם אישתי ופה יש בעיה. הפחד הכי גדול שלי זה שאם אני ילך וישתף את אחד מהצדדים הפנימיים בסיפור זה יתפרש לא טוב ולא נכון ואני ישאר קירח מכל הכיוונים- אני התאהבתי בחיים שלי אבל התאהבות כזאת לא הייתה לי בחיים. אני לא יודע מה עושים.. מת לדבר איתה אבל אין לי את האומץ

למאוהב הסובל. בשלב ראשון נסה לשפר ולהשקיע בקשר עם אישתך... יתכן ןתגלה שהקשר משתפר וזה. יתן לך את השקע המצופה. פנה לאיש מקצוע וקבלו הדרכה זוגית בכל שלב יש מקום לשיפור התשוקה. אשמח אם תישאר בפורום ותמשיך לשתף.

05/01/2018 | 09:00 | מאת: ע.ג

הצלחתי לאגור אומץ באיזו צורה. דיברתי עם מישהי שקרובה אליה ויחד עם זאת מכירה גם אותי טוב. ביקשתי ממנה שתגיד לה שיש לי רגשות אליה ואני רק רציתי לברר אם היא גם מרגישה ככה. כי גם לפני שנה וגם לאחרונה ראו עליה שהיא מנסה להתחיל איתי. הבחורה המגשרת כביכול ריחרחה וכמובן הבטיחה לשמור את העניין לעצמה כי היא גם מכירה את המשפחה שלי, אחרי מספר שעות ששיתפתי אותה היא חזרה אלי ואמרה לי שזאת שאני מאוהב בה ביקשה שאני יקח צעד אחורה ולא כדאי להתעסק כי זה יראה לא טוב ובמיוחד שאני גבר נשוי. מה שהעברתי לאותה בחורה זה רק מסר שיש לי רגשות ושחיי הנישואים שלי לא קשורים לרגשות שיש לי אליה. אני בחיים שלי לא יבגוד בבחורה. ולא יחשוב לכיוון בכלל. פתאום ראיתי שהבחורה שאני מאוהב בה חסמה אותי בפייסבוק. בוקר למחרת רשמתי לה הודעת התנצלות ושזה התפרש לא נכון (מה שפחדתי שיקרה) בסהכ רציתי להביע כלפיה את הרגשות שלי ולהבין אם גם לה יש משהו כזה כי זה ככה היה נראה. לא מבין מה עשיתי לא טוב? מה עשיתי רע?

מנהל פורום זוגיות, פרידה וילדים