האם אני מלחיץ?שחושב שצריך לדבר כול יום?

דיון מתוך פורום  זוגיות, פרידה וילדים

05/08/2017 | 19:01 | מאת: תמיר

אז ככה אני בן 26 וכול הבחורות שהכרתי באינטרנט טוענות שאני משדר לחת בכך שאני מצפה מהן לדבר איתי כול יום לפחות פעם אחת..ברגע שאני יוצא עם מישהי לדייט אחד אפילו חש בי ציפייה שנדבר פעם אחת ביום ואם זה לא קורה אז אני אומר להן את זה והן מתחילות לשחק בי או טוענות שאני לחוץ..האם זה מוזר שאני מאמין שצריך לדבר פעם אחת ביום כול יום ברגע שמכירים מישהי???....אשמח לשמוע את דעתכם ואיל אני יכול לשנות את זה

לבן ה26 שלום. זה לא מוגזם לדבר פעם ביום , בתנאי שזה מתאים... נכון יותר יהיה להבין שאם הבת זוג /ידידה לא מתקשרת יתכן והיא עסוקה בדברים נוספים וגם אם אתה תתקשר מס פעמים .או יותר מימנה זה רק מראה שאתה רגיש ואיכפתי ומגלה עניין. בוודאי לא לכעוס .

06/09/2017 | 12:27 | מאת: דנה

אתה סה"כ נשמע בחור לעניין, וזה מאוד לגיטימי לדבר לפחות פעם אחת ביום. העניין הוא שאם זה אחרי דייט ראשון והצד השני לא מעוניין להמשיך אז אין טעם לדבר. ברגע שזו תהיה הבחורה הנכונה שתגלה עניין, לדעתי זה משמח לשמוע שהצד השני (אתה) מעוניין לדבר לפחות פעם אחת ביום. זה מראה על דאגה, אכפתיות וזה כייף. בנוסף, יהיה חשוב לה לדעת מה עבר עלייך באותו היום. זה משהו שיהיה נכון כשהוא יהיה הדדי. בהצלחה :)

מנהל פורום זוגיות, פרידה וילדים