תוצאות מעבדה ותופעות גופניות לא מוסברות אצל ילדה

דיון מתוך פורום  רפואת ילדים - הלל יפה

22/08/2013 | 18:35 | מאת: אמא

שלום ד"ר . ילדה בת 5 רמת סוכר בצום 102 , רמת ברזל גבוהה 134 (בנוסף רמת נויטרופילים נמוכה 35 , לימפוציטים גבוהים 49, איזונופילים גבוהים 6.4% (0.71# ) סיבת ביצוע הבדיקות הן תופעות מוזרות שהתגלו בחודשים האחרונים: גוש בשד אחד(ילדה בת 5), הפרשות וגינליות מסריחות בצבע צהוב- ירוק, בכמות שלא היתה עד היום. עייפות וכאבי רגלים. רופאת הילדים שולחת לבדיקות . אנא אולי לך יש איזשהו כיוון. מה פשר תוצאות הבדיקות דם שהתקבלו... האם יש סיכוי לסכרת ולכן רמת החיסוניות נמוכה... לא רואה אותה שותה הרבה מהממוצע ולא רצה הרבה לשרותים מהממוצע..יש במשפחה שתי סבתות שחולות בסכרת

לקריאה נוספת והעמקה

רמת הסוכר גבוהה מעט מהנורמה, הייתי חוזרת על הבדיקה. האם לילדה מעט אסתמה? זה יכול להסביר את האאוזינופילים. כמות הנויטרופילים והלימפוציטים תקינה. בנוגע לגוש בשד בילדה בת 5 שנים בפירוש יש צורך בבירור כולל הפניה לאנדוקרינולוג ילדים. האם יש גם כאבי ראש? האם בדיקת עיניים תקינה?

25/08/2013 | 13:20 | מאת: אמא

היי תודה על תגובתך. לגבי השאלה על אסטמה -לא, אין לילדה אסטמה. לגבי גוש בשד רופאת הילדים נתנה משחה אנטיביוטית למריחה...וכבר עבר שבוע והגוש עדין נמצא, אני משתדלת לא לגעת אבל אני רואה שאיזור הפטמה וסביבת הפטמה בצד שמאל יותר מוגבה בצד שמאל מאשר הצד הימני... חוץ מפעם אחת הילדה לא התלוננה על כאבי ראש, האם לבקש בדיקת ראיה? מה לדעתך יש לבת שלי?

מנהלי פורום רפואת ילדים - הלל יפה