עודף כולסטרול אצל ילדים
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי בת 6.5 ילדה רזה 18.5 ק"ג ודי גבוהה (אני לא זוכרת את הגובה המדוייק. היא ילדה שאוכלת מעט ולצערי לא מגוון. עשינו לה בדיקות דם שיגרתיות בעיקר לבדוק את רמת הברזל (היא כמעט ולא אוכלת בשר.)ואז גילה הרופא שרמת הכולסטרול שלה גבוהה. מה אפשר לעשות חוץ מתרופות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפי ע"פ הנתונים שמסרת (ללא מספרים ונתונים נוספים) אין אפשרות כלל ליעץ. בכל מקרה מכיון שאינני רופאת ילדים אני ממליצה לפנות לרופא ילדים ויש מביניהם שהתמחו בבעיות מהסוג הזה. בהצלחה ד"ר וולפוביץ