קמח לבן ושומנים בדם
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחרונה עברתי בדיקת דם וגיליתי שרמת השומנים בדם די גבוהה. אני רק בת 20 ולא סובלת מעודף משקל(להפך-תת משקל) אך בגלל שיש לי רקע משפחתי בנושא, התחלתי דיאטה קפדנית. רציתי לשאול כמה לחם לבן הוא גורם משמעותי ביצירת שומנים בדם? אני אופה המון - גם לחמים רק מקמח לבן וגם משילוב של קמח לבן ומלא, ורציתי לדעת אם עליי להתנזר לחלוטין ולעבור רק לחיטה מלאה או שאין קשר בין הדברים? תודה רבה, יעל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעל ברוב המקרים עליה ברמות השומנים היא נטיה מולדת. שנויים בדיאטה יכולים להיות פקטור בטפול. דיון בפרטים הקשורים בדיאטה יש להפנות לדיאטנית מוסמכת. ד"ר וולפוביץ