כולסטרול
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 30, בריאה בד"כ. בדיקת פרופיל שומנים בדם העלתה כך: כולסטרול כללי - 225 טריגליצרידים - 130 LDL - 130 HDL - 70 האם הרמה של הכולסטרול הרע בעייתית או שהיא מתאזנת נוכח הערך הגבוה יחסית של הכולסטרול הטוב? האם עלי לנקוט בצעדים כלשהם? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיקה ערכי השומנים שלך ס"ה תקינים. רק הLDL גבולי. בשלב זה אין צורך בטפול כלשהוא אלא מעקב חד שנתי של בדיקות דם. ד"ר וולפוביץ