ספיגה מהמעי
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לשאול איך בודקים או איך יודעים כאשר יש בעיית ספיגה מהמעי (הכולסטרול הרגיל שלי הינו 104 , והכולסטרול הרע הינו 44.50 , הכולסטרול הטוב נמצא בתחום הנורמה.) האם יש סימפטומים לבעיית ספיגה מהמעי? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טליה בעיות ספיגה במעי יכולות להיות מלוות בסמפטומים (שלשולים למשל) אבל לא בהכרח. כמו שציינתי יש לפנות בענין זה לרופא המשפחה. ד"ר וולפוביץ