כולסטרול

דיון מתוך פורום  יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול

30/05/2011 | 16:48 | מאת: שרונה

שלום רב בת 38 נ'+ילדה מגיל 33 מצאו שיש לי כולסטרול גבוה כולסטרול = 250 LDL 150 HDL 50 למרות הערכים הגבוהים לא טופלתי בכדורים, שינתי תזונה ועסקתי בפעילות גופנית של הליכות יומיומיות , הערכים כמעט ולא ירדו, הרופאה שמתמחה בכולסטרול לא המליצה לי על כדורים ורק לאחרונה אמרה שאתחיל. עליי לציין כי אני סובלת מפיברומיאלגיה כבר כמה שנים. התחלתי עם סימבסטטין לאחר שבוע החמירו לי את התופעות של הפיברומיאלגיה , כאבי שרירים חזקים וגב , הרופאה אמרה שאחליף לכדור אחר. עדיין לא ניסתי את הכדור החדש כי הוא גם סטטין. השאלה שלי האם ישנו כדור שאינו עושה תופעות של כאבי שרירים ? כי אני סובלת בכל מקרה מכאבים בגוף ועייפות כרונית שמתגברים אחרי תופעות לוואי של הכדור .

לקריאה נוספת והעמקה

שלום יש בארץ 4 סוגי סטטינים לשמוש ולכלם יש פוטנציאל לגרום לכאבי שרירים.זה עדין לא אומר שאכן יגרמו לכאבים כאלה. רוב המטופלים לא סובלים מכאבי שרירים .וכמו"כ אם תרופה אחת גורמת לכאבים זה לא מבטיח שגם האחרות יגרמו לכאבים. לא ניתן לקבוע מראש מי יסבול ומי לא וכל אחד צריך לנסות אישית. ד"ר וולפוביץ

12/06/2011 | 22:01 | מאת: עדנה

גם לי מצאו כולסטרול גבוה לפני כמעט שנה וסרבתי להתחיל בטיפול תרופתי, בשל תופעות הלוואי. התחלתי לקחת תוסף תזונה שנקרא ליפוטרופיק Lipotropic Factor של סולגאר. הוא מיוחד למיסוס כולסטרול גבוה והבנתי שמאוד מומלץ. הגעתי אליו אחרי הרבה בדיקות של תוספים שונים. בכל מקרה כדאי לך לשאול את הרופא המטפל שלך על תוספים טבעיים אם את לא רוצה שכדורים יעשו לך בעיות.

מנהל פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול