אובדת עצות

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

09/12/2013 | 23:06 | מאת: דינה

בת 66. מעשנת מגיל 16. ב-20 השנים האחרונות כקופסה ביום. אחרי סרטן, חולת סכרת. משתעלת ומצוננת כרונית, ומרגישה מסריחה כמו מאפרה. איכככססס! ניסיתי כבר את כל אפשרויות הגמילה הידועות לי: אברמסון, אלן קאר (נכנסתי לקריז רציני לאחר מספר שעות ללא עישון), אקופונקטורה, NLP, סדנה בקופ"ח, יעוץ אישי בקופ"ח, היפנוזה בבית חולים, תמיכה טלפונית, זיבן וצ'מפיקס (שתי התרופות גרמו לתופעות איומות והפסקתי באמצע). לוכסניות עוזרות להפחית את כמות הסיגריות, אבל זה תמיד לוכסנית או סיגריה... מסטיק מגעיל ונדבק לשיניים, מדבקות אקח רק בשלב שאוכל להחזיק מעמד מספר שעות ללא עישון. כיון שאני מודעת לבעייתיות של סיגריה אלקטרונית - לא ניסיתי. אני מיואשת! רוצה להפסיק ואין לי מספיק כוח רצון. מה עוד אפשר לעשות? דוקטור ויינפאס, בבקשה עזור!

לקריאה נוספת והעמקה

לנסות אפילו 2 מדבקות בייחד + לוכסניות במקרה שלך לא הייתי שולל סיגריה אלקטרונית

16/12/2013 | 21:34 | מאת: דינה

אנסה את הצעתך. אגב, לפני כשנה שמעתי ברשת ב' רופאים מומחים (לא זוכרת מי) שאמרו שהסיגריה האלקטרונית גורמת ליבלות על מערכת הנשימה. כנראה שזו הסיבה העיקרית שגבללה לא השתמשתי בסיגריה זו. מה ידוע כיום על כך?

16/12/2013 | 15:19 | מאת: ארבל יהודה

פרופ יונה אמיתי הוא מגדולי הטוקסיקולוגים בישראל. והוא ערך בדיקה למוצרים של טייק אייר. כל חברות הNLP-נתנו פתרונות חלקיים. בתוך הוועדה של משרד הבריאות יש מנהלי חברות NLP - תוסיפי לזה את סינדיקת חברות הסיגריות ותקבלי את המצב המבלבל בו את נמצאת. בעולם - הסיגריה האלקטרונית פורחת- במידה ותרצי חומר נוסף המייל שלי לרשות כל צרכן ומתלבט.

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?