תהליך הגמילה

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

04/10/2011 | 16:39 | מאת: ליאורה

שלום רב, אני נמצאת עכשיו בתהליך גמילה מעישון והייתי רוצה להבין מספר דברים: 1. אני לועסת את המסטיק ניקורט 2 מ"ג, הבנתי שמשאירים אותו בפה עד חצי שעה, כי ממילא הוא מאבד את הטעם... אבל השארתי אותו בפה 3 שעות, מדי פעם לעסתי והטעם נשאר וכן גם ההשפעה. האם זה מסוכן להשאירו כל כך הרבה זמן? האם האפקטיביות של הטיפול עם המסטיק משתנה? 2. אם תפקיד הצ'מפקיס הוא לגרום למוח לדחות את השפעת הניקוטין, מדוע ממליצים לאלה המתקשים להיגמל להסתייע בתחליפי ניקוטין בנוסף לצ'מפיקס, כאשר הם גם ככה לא אמורים להרגיש את השפעת הניקוטין בעת הטיפול עם הצ'מפיקס? 3. מדוע קוראים לכל העזרים של גמילה מעישון "תחליפי ניקוטין" אם הם לא מחליפים ניקוטין, אלא מכילים ניקוטין? תודה רבה, ליאורה.

לקריאה נוספת והעמקה

1. לא מסוכן אולי מעט מיותר 2.שאלה מעולה !!!! אכן זו גישה שאינה מבוססת מחקרית. אבל בשטח זה עובד, מבחינה פיזיולוגית ייתכן ולמרות הצמפיקס נישארים רצקפטורי ניקטין לא חסומים, שנחסמים עם המסטיק 3.הם מחליפים את הניקוטין שהסיגריה סיפקה אחלה שאלות ד"ר מיכאל ויינפאס , רופא מומחה, גמילה מעישון, ירידה במשקל, רפואת משפחה, דיקור אוזן לירידה במשקל וגמילה מניקוטין www.refoua.co.il

05/10/2011 | 13:47 | מאת: ליאורה

האם אני יכולה לעבור ממסטיק של 2 מ"ג, למסטיק של 4 מ"ג לפי מידת הצורך בסיגריה (כלומר, להשתמש בשני הסוגים לסירוגין)? אני שואלת מכיוון שמסטיק 2 מ"ג לא תמיד מספק את הצורך בסיגריה באופן מוחלט... למשל בבוקר, כאשר הצורך לסיגריה חזק יותר מהצורך ביתר שעות היממה... תודה רבה על התשובות המהירות והמובנות :)

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?