מכורה לתחליפי ניקוטין

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

13/06/2011 | 13:44 | מאת: ניקוטינלית

אני לא מעשנת כבר כמה שנים נגמלתי עם מסטיק ניקוטינל.בהתחלה זה היה 2 מ"ג. לפני כמה זמן הרוקח טעה ונתן לי 4 מ"ג ומאז אני מכורה ל 4 מ"ג. שאלתי היא כיצד להגמל מהמסטיקים. אם לא לועסת, נהייתעצבנית ומופיעים תסמיני גמלה. וגם-האם ידוע לך על השפעה של תחליפי ניקוטין על טיפולי פיריון. האם יש התנגשות בין תחליפי ניקוטין ותרופות לפריון? (מעבר לנזק שהעישון בעבר גרם לפריון)

לקריאה נוספת והעמקה

ייתכן וכדאי לך לנסות מדבקות במינון הכי נמוך כדי להיגמל מהמסטיקים כמו כן נסי לערבב המסטיקים בקופסה עם מסטיקים רגילים ולשלב בינהם כדי להוריד כמות היום יש שנונתנים תרופות מרשם לגמילה מעישון בעת ההריון אבל כמובן שהמטרה היא שתגמלי נסי פעילות גופנית גם בכל התקף עצבנות צאי לריצה של כמה דקות , זה מעלה חומרים במוח שקשורים לתסמיני הגמילה גם וייטיבו עימך קצת מאמץ ותצליחי ד"ר מיכאל ויינפאס גמילה מעישון בדרך הוליסטית רפואית www,refoua.co.il

14/06/2011 | 15:48 | מאת: אורית

אולי אני לא יכולה לתת עצות עדיין אבל אני בתהליך של גמילה, כיום אני מעשנת 3 שכטות ביום במקום קופסא... וגם את זה אני לא ממש חייבת ולכן אמרתי שאני עדיין בתהליך כי האסימון האחרון כנראה עדיין לא נפל, אני ממש ממליצה לך ללכת לאלן קאר, שם הם עובדים על הבנה והגיון ולא על שיטת כח הרצון ולכן הם נקראים השיטה הקלה להפסיק לעשן, אם זה לא מצליח לך את מקבלת את הכסף חזרה בניגוד לאברהמסון... ממליצה בחום.

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?