איך אפשר להפסיק?

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

29/05/2011 | 02:19 | מאת: מעשן

אני בן 24, מעשן כבר מגיל 15 ומאוד מעוניין להפסיק לעשן. כיום אני מעשן כמעט קופסה ליום!!! אני מודע לנזקים הבריאותיים והנפשיים של הסיגריה. ניסיתי כבר הכל - מכון אברהמסון, קריאת ספרים, התערבויות עם חברים, סיגריה אלקטרונית, הפסקות וניסיונות לנהל אורך חיים ספורטיבי ובריאותי. שום דבר לא עובד - בסוף אני תמיד חוזר לעשן לצערי.. כל פעם שמישהו מעשן לידי או שאני מריח עשן סיגריות, אני מרגיש דחף חזק להדליק סיגריה. אני פשוט נהנה מזה או שהגוף שלי ממש צריך את זה.. מה עושים? אני ממש רוצה להפסיק ואני לא רוצה לראות את עצמי מעשן כל החיים. השאלה היא מה עדיף? לעשן ולחיות בסבבה מבלי לחשוב על כלום? או להילחם עם עצמי בכוח עד שאני מתפוצץ מעצבים?

לקריאה נוספת והעמקה

ברגע שתיגמל מעישון, כבר לא תהיה עצבני כפי שתיארת זו תקופה שתצטרך לעבור ולאחריה תהיה חופיש הן נפשית הן התנהגותית והן פיזיולוגית מהסיגרה לא בשמים היא ד"ר מיכאל ויינפאס מומחה לגמילה מעישון www.refoua.co.il

29/05/2011 | 03:51 | מאת: מעשן

הצלחתי להפסיק כבר כמה פעמים לתקופות ארוכות. הבעיה היא שברגע של סטרס, שכרון חושים או שעמום אני מוצא את עצמי מעשן שוב. הדרך הכי טובה היא קודם כל לרצות ממש חזק ולהתכונן לתגובות הצפויות. צריך אופי של ברזל ואין לי את זה...תמיד ברגע של חולשה אני נופל שוב ושוב. אני רוצה למצוא תחליף להרגל הזה, אבל אין..

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?