יום שלישי בלי סיגריות

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

01/11/2010 | 17:27 | מאת: MOI

שלום דוקטור, הפסקתי לעשן ביום שבת, ביום ה-13 לצ'פמיקס. לא יצאתי לטייל בטבע כמו שהצעת לי אלא נקטתי בשיטה מיזנטרופית יותר: בבוקר גירשתי את בעלי ואת בתי מהבית, נטלתי כדור לוריוון אחד, נכנסתי למיטה וכל היום קראתי ונמנמתי לסירוגין. היום הראשון עבר מהר ובקלות. אתמול הלכתי לעבודה עם מסטיק ניקוטין שלא עושה לי כ"כ טוב. שתיתי הרבה מים ובעצם היה בסדר עד לפנות ערב... היה קשה אבל התאפקתי. היום עד הצהריים הרגשתי ממש חופשייה. התעוררתי קלה כציפור דרור ולא רציתי לעשן בכלל וזאת היתה תחושה נפלאה. אבל לקראת 1 בצהריים התחילה נפילה... עד עכשיו. אני מתה לסיגריה!!! עד מתי אני ארצה לעשן??? מה לעשות כשאני כ"כ רוצה סיגריה???

לקריאה נוספת והעמקה

קודם כל - כל הכבוד חזקי ואמצי שיחרור מצורך בסיגריה מתשנה מאדם לאדם גם תחת צמפיקס טוב שנעזרת גם בחליפי ניקוטין הימים האלו הם ההכי קשים כשעתברי אותם - יוקל לך מה עם מסגרת של תמיכה פסיכולוגית גם ? סדנת עישון, רופא מטפל כשאת רוצה לעשן - תרוצי כמה דקות - יכלה לך רמות אדרנלין ודופמין במוח- ממש כמו סיגריה

01/11/2010 | 17:44 | מאת: MOI

זה אחלה. אבל זה פעם בשבוע ואני לא מאלה שמחליפים טלפונים עם זרים ומתקשרים באמצע הלילה בשביל תמיכה. לרוץ??? אין מצב. אבל אני מוכנה לקרוא המון ספרים, למצמץ בכוח ולהפוך את הדפים מהר-מהר! אתה חושב שעד יום שישי, למשל, אני כבר ארגיש הקלה בצורך לעשן? תודה!

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?