דלקת בשד בזמן הנקה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! ביתי בת שנתיים וניסיתי להפחית לה הנקה (לקראת גמילה) וקיבלתי דלקת בשד שהיתה מלווה בחום עד 38.2 וצמרמורות, הייתי אצל הרופא אחרי 24 שעות מתחילת החום, שאז כבר החל לרדת, והוא שנתן לי אוגמנטין 875 אך סיכמנו שאקח אותו רק אם אראה שהמצב לא משתפר, ביתיים הפסיק החום והכאבים פחתו, ולכן לא התחלתי את האנטיביוטיקה, אך עכשיו אני מודאגת מכיוון שעדיין כואב לי ויש לי תחושה של רעד בגוף, אני מפחדת שמא התפתח לי אבצס, אני לא רואה דבר על השד, ולא מרגישה גוש האם כדאי ליתר בטחון להתחיל את האנטיביוטיקה? המון תודה
קרן שלום לפעמים כאשר מדלגים על הנקה או מפסיקים עולה החום ,אבל אין זיהום חיידקי ולכן האנטיביוטיקה מיותרת. לפי התאור שלך זה נשמע כך.כמובן שלא ניתן לתת לך תשובה חד משמעית ללא בדיקה גופנית. לכן אני ממליצה לגשת לבדיקת רופא חוזרת. בברכה ד"ר תמי קרני