כאב בשד בתום הנקה שחלף
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30, לפני כשנה בתום תקופת הנקה הרגשתי כאבים בשדייפ ונפיחות\ גוש שטחי. נבדקתי ע"י כירורג מנוסה שהרגיע אב לשלח לUS לאחר כשבוע הכאב והגוש חלפו ולא ביצעתי הבדיקה. היום לאחר שנה רוצה לחזור למעקב (ללא תלונות) האם צריכה לבצע US לפני בדיקת הכירורג? לציין כי עברתי הגדלת שד לפני 6 שנים. תודה מראש
מיכל שלום כפי שציינת הגוש שחשת נעלם, וכעת את מתכוונת להיבדק באופן רגיל תאורך אין את שונה מכל אישה אחרת שהולכת להיבדק אצל כירורג שד בדיקה שגרתית לכן אין מקום לבדיקת אולטרסאונד ככלל, מכשירי האולטרסאונד אינם צריכים להיות בשימוש כמכשירים לסריקה מוקדמת ( כולל מכשירי אולטרסאונד חדשניים יותר שמשווקים ככאלו) אם בבדיקה גופנית יימצא דבר מה, אז יש לשקול הדמייה כלשהי, לפי אופי הממצא בברכת חג שמח דריצחק פפו