כאב בשד אצל נערה בת 14
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת ה-14 מתלוננת יש לה כאבים בשד + גירוד(באים והולכים...) באזור הפטמה. ראיתי שאדום לה ועל פי המלצת רופא הילדים היא מרחה כמה ימים טבעקוטן זה שיפר מעט( חיצונית לא רואים כלום) אבל היא ממשיכה להתלונן על כאב וגרד פנימי ואף טוענת שיש לה הפרשות נוזליות שקופות / לבנות.. אבקש את דעתכם מה לעשות. תודה רבה !
לקריאה נוספת והעמקה
חיה שלום קרוב לודאי שהגרד והכאבים נובעים משינויים הורמונליים הקשורים להתבגרות מומלץ להתיעץ עם כירורג שד ולבצע אולטרסאונד של השד בברכה דר יצחק פפו
תודה רבה !