גוש בשד?
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, אני בת 31, הלכתי לרופא נשים שהפנה אותי לכירורג שד מכיוון שלאמא שלי היה סרטן שד בגיל 57 ,הכירורג בדק אותי והפנה אותי לבדיקת US להלן התשובות שד ימין -תבנית סונוגרפית תקינה,לא הודגם גוש סולידי או ציסטי. בית שחי -ב.מ.פ שד שמאל- בשעה 1 כ-2 ס"מ מהפיטה הודגם גוש סולידי היפואקוגני בעל גבולות סדירים בקוטר 0.6 ס"מ. בית שחי -ב.מ.פ לסיכום: גוש כמותאר ,ממצא כנראה שפיר,מומלץ סונר מעקב בעוד 6 חודשים. BIRADS 3 הכירורג צלצל אליי ואמר לי שהגיעו התשובות ושאני אלך בעוד 6 חודש למעקב שוב,שאלתי אותו האם זה סרטני ?הוא נבהל ואמר לא לא לא מה פתאום. אני עדיין חוששת בגלל שגם לאמא שלי היה. מה את חושבת על התשובות?יש לי מה לדאוג?ומה זה הגוש הזה?למה אף אחד לא אומר לי
חן שלום מהתאור שתארת מדובר כנראה בגושיש שפיר בשד שדורש מעקב בלבד נראה שההמלצה לבצע אולטרסאונד חוזר כעבור 6 חודשים מתאימה ואין מקום לדאגה לגבי גוש זה חג שמח דר פפו