כאב בשד השמאלי
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 48, (בעבר טיפולים הורמונאליים) מזה כחודש חווה מגוון תופעות בשד השמאלי מרגישה שהוא "מלא" יותר, כאבים שונים : בחיבור לבית השחי אבל בעיקר משהו "בפנים" כואב לי. בנוסף, אני מרגישה שינויים הורמונאליים בשנה האחרונה בגופי בבדיקה אצל רופאה לא נמצאו גושים או מרקם חריג ועד שאגיע לממוגרפיה - יש תור ועד שתגענה בדיקות הדם מה זה יכול להיות? מה זו דלקת של השד? האם היא מתבטאת בשד אחד בלבד? מה ההבדל בין שד שמאל לימין תודה
לקריאה נוספת והעמקה
תמרי שלום כדי לענות לשאלותיך צריך לבדוק אותך לראות את צילומי הממוגרפיה ואולי גם אולטרה סאונד. בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)